onsdag 5 september 2012

Vilken underbar kväll!

Idag blev det tösens första streetdanze lektion. Med skräckblandad förtjusning då hon längtat så efter denna dag gick hon in. Med tårar rinnande nedför kinderna av nervositet.
Som tur var fanns det en tjej som åxå var själv och lite nervös. Så jag presenterade tjejerna för varandra så de fann styrka hos varann:-). Sen blev alla föräldrar utskickade. Med löfte om att jag skulle finnas exakt utanför dörren lämnade jag lektionssalen. Inom någon minut dånade tösens favoritöåtar ut genom högtalarna och jag förstod att nu har hennes ben inte ro att vara stilla.
Efter lektionen kom det ut en mycket svettig och rödmosig lycklig tös!
Gissa om hon var stolt över att ha gjort det! Oj vad kred hon har fått för detta:-) det är stort att lära sig att bita ihop och göra något läskigt.

Dansverkstan ligger intill Factor gym som sysslar m crossfit. Jag kikade in och började nästan dregla... Uj Uj vad det var i min robusta fyssmak! Me like! Men kostnaden vill jag inte ha, det är inte motiverat när jag har så bra träningsmöjligheter på jobbet.

Själv tog jag mig en härlig kvällspromenix. En underbart skön kväll som var perfekt:-) gick väldigt fort och benen ville egentligen springa;-) det känns lite rossligt i rören ännu och lite rethosta dök upp men men...
Västerås är vackert

I morgon blir det premiär av actics crossfit pass på jobbet, yey!!
Nu blir det Dallas
//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar