måndag 3 september 2012

Måndagsträning

Nepp, tösen kom in till oss i natt och sparkade runt och höll mig vaken till och från... Så när klockan ringde blev det snoozen alldeles för många gånger;-) Mao kom jag inte ut på någon promenix... Men blev ingen sursippa för det;-)

Idag var det dags för Måndagsträning wihooo:-)

Alltså vilka tuffingar som är med! Härliga toppen killar och tjejer som sliter tills blodssmaken kommer fram:-) det smittade och jag blev så in i vassen sugen av så jag körde ett lätt pass. Körde Inga pulsövningar bara lugna statiska övningar. Kändes ok och pulsen var normal. Hade lite begynnande huvudvärk innan, men det verkar som den f-n blir jag inte av med. Värmen i hallen gjorde inte saken bättre;-)  men det var inte något tryck över bihålorna eller inte nått i halsen eller så, yey!(Ska jag vara ärlig så kanske det krävs att jag använder glasögon mer än vad jag gör;-)För att få bort huvudvärken ) tänkte nästan testa nässkölj  och pröva rensa ur skiten ordentligt;-) efteråt blev det dusch och bastu:-) härlig start på veckan som kommer vara fullspäckad som vanligt.

Så jag skyndar långsamt och tar det säkra före det osäkra. Men hur kan man längta så på att få sätta igång till fullo med svettiga hat intervaller igen?!

I morgon är det afro på jobbet, tänkte försöka om det funkar jobbmässigt:-)

Men nu blir det en tidig kväll och jag håller tummarna för att det inte blir en hostig tös i natt:-)

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar