söndag 23 september 2012

Bröllop

Som gick i regnets tecken. Men det märktes egentligen inte:-) brudparet strålade och var sååå vackra och allt var på topp!

God mat, Sång, musik och dans och allas humör var på topp:-)

Och som vanligt... Kom jag inte ihåg att ta bilder! Sjukt ju!

Idag är det totalvila som gäller! Vi var hemma först efter kl 3 och jag vaknade 7!!!! Mår absolut inte dåligt på nått vis ( som jag kanske borde;-) he he)men jag har alltid svårt att sova på morgonen. Så det var bra att jag fick till ett bra kvalitets pass igår:-)

Det blev som jag planerade... Med viss förändring..
2 km uppvärmning (började med 5.40 min/km 1 km +1km 5.30 min/km). 2km5.20min/km, 3km 5.10 min/km, 3km km 5.0 min/km och som avslutning blev det 1.5 km ned jogg i 5.30 min/km. 
Jag hade lutningen på 1.0 och behöll den där, vågade inte lägga på mer motstånd så jag drar på mig någon skada;-) 

Pulsen låg riktigt bra hela tiden, skönt! 

Planen för veckan som kommer då... Det är ju Lidingö på söndag som jag fortfarande inte har anmält mig till;-) 

Tror att jag ska köra en lugnare vecka men inte för lugnt dock;-) 
*måndag lättare jogg 8km +Cirkelfys 
*tisdag spinning? Tabata intervaller på bandet core
*onsdag lättmorgon löp knä rehab
*torsdag: ev crossfit (planerar för husvagnshelg så vi får se).
*fredag: promenix
*lördag:promenix m ev 2-3 km löp... För att vecka benen lite till söndagen;-)

Varje dag ska jag i förberedande syfte göra mina rygglyft och träning för vaderna. Eftersom Lidingö är ganska backvänligt och det är inte mina vader vana vid direkt;-) 

Om ett tag kommer tösen hem från sitt övernattningsbesök hos mormor och morfar... Som för en gångs skull faktiskt har gått bra:-) det där med att sova borta är inte våran annars så tuffa och kavata tjejs grej;-)

//A




2 kommentarer: