fredag 14 september 2012

Veckan som rusade iväg

Veckan har bara rusat iväg:-)
Förmodligen för att jag är i fas igen, Jippi!
Det känns som att kroppen är på g igen! Tack och lov!

Har haft problem och strul när jag skulle skriva från iPhone men nu verkar det funka igen:-)

Av någon anledning har jag tom kommit upp två gånger och haft skön morgon träning:-)

Måndag: 7 km köp morgon träning + Cirkelfys på jobbet (3varv)
Tisdag: vila
Onsdag:5 km löp tabata 20 sek 10 sek vila med 4 övningar.
Tors: crossfit (ett super bra tufft pass)
Fredag: 9 km morgonlöp på bandet

Har nog lyckats rätt så bra tycker jag denna vecka:-)
Har invigt min nya vän, så nu har jag två bästisar.

Basket spelande tös:-)

Tösen började på det som hon har önskat mest, basket:-) lycka!
Så nu är det fullt upp i veckorna med aktiviteter! Tur man gillart.

I onsdags blev jag "uppvaktad" av de galna brudarna i måndagstäningen!:-)
Inte en bild fick jag med mig?!?
Vi åt supergott med tapas som alla hade hjälps åt med att fixa! Så härligt med en liten lyx onsdag! Många goda skratt och jag lärde mig ett nytt ord, stjärtfluss! Ha ha

I morgon lördag ska vi köra ett skönt pass mohaaa lite spontant!
Jag ville ha till lite träning då känns det nog inte lika jobbigt när make. Springer Stockholm halvmarathon i morgon och jag är med som
 Support:-) några måndastjejer är med och det blir tufft för alla:-)

Jag har laddat ikväll med lasagne och semifredo:-)
Så även om benen skriker nej så har jag i vart fall energi:-)
På söndag är det vilodag och nästa vecka blir det fokus på löpning igen... Jag velat än om Lidingö:-(

Men nu blir det saltlakris innan jag fredagssomnar i soffan.

//A


I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar