måndag 24 september 2012

Åter på banan

Efter helgens bravader med utsvävningar gällande både mat och dryck och på tok för lite sömn;-)

Morgonen började med en oplanerad promenix till jobbet då jag hade glömt bort att cykeln blev kvar i fredags. Det var förvånansvärt skönt och jag tyckte inte alls att det var kallt som kollegor gnällde över i morse, men det var nog för att gick mig varm:-)

Dagen Den fortsatte i stresstecknet...och när jag kom hem så blev det till tt snabbt byta om och sätta ihop kvällens pass. Hastade ner till jobbet och hann riva v lite snabba intervaller på lösandet innan passet klickade igång för måndagstränarna:-)
Som vanligt levererade de till Max! Många tyckte att det var sega ben idag... Det kanske var mycket ben idag?;-) själv trodde jag att benen var sega eftersom jag hade sprungit innan och att jag liksom var efter sen helgen men det kanske inte var så he he he

Men nu ska jag somna på soffan och ställa klockan tidigt... Inte för träning dock utan för att börja lugnt och skönt med ljus och kaffe... För det kommer bli en krig vecka;-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar