söndag 9 september 2012

Lätt träning

Fick det bli i fredags. Några lätta 5 km... Pulsen ville inte ge med sig så nått kändes inte rätt...så surt st springa i 5.30 tempo och känna sig svag:-(
I fredags blev det tjejmys m bio och godis. När tösen somnat kl 22 insåg jag att det var lika bra att knoppa in för min del åxå:-) 8.35 väcktes jag på morgonen!?! Jisses över 10 Tim sömn! Passade även på att ta en helt träningsfri dag! Gjorde nog susen för idag känns det som det har släppt i bröstet ordentligt:-) ikväll blir det promenix med A. Det får åxå räknas som vila:-)
Passade på att bak dessa ljuva philadelfiabullar åxå igår när jag tog det lugnt. Som togs med till bästa svärmor som vi firade idag:-) jisses vad mycket gott vi har ätit idag då det ska bli skönt att få röra på sig.

Igår kväll var vi på middag med tillhörande poker till C och familj. En super nice kväll med goda skratt. Lärde mig i vart fall att det är värdelöstmed poker om man har par i ess och alla lägger sig (S hade otur;-))

Veckans träning känner jag på mig kan bli bra... Laddar för lite morgon träning och Cirkelfys med måndagsgänget:-)

//
A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar