torsdag 6 september 2012

Crossfit

På jobbet med Actic idag. Det var ett roligt upplägg som var tabata inspirerat. Me like!
6 övningar som kördes 4 gånger à 20 SEK m 10 SEK vila, två varv:-)

Tyvärr kände jag av lite i kroppen av den jäkla förkylningen:-( lite som en gammal rökare känns det, lite rethosta och slemmigt. Men ändå är jag pigg?! Det är nog bara att gilla läget och ta det lite lugnt ett tag till... Bläää

Hur som haver så blev jag inspirerad av instruktörens tabata timer. Hon berättade att den hade beställts från USA. När jag kom hem googla jag fram den. Märket är Gymboss. I Sverige fanns ett företag som sålde ( hittade  alltså utan att leta ihjäl mig) och kostar 279:-
Hittade dock en site i USA som tog 19 dollar för den! Med frakt (4 dollar oavsett hur många man beställde)skulle det kosta ca 150 kr! Så jag beställde 2:-) någon kommer att få en fin present;-).
Hur jag lyckades få bilden så här knasigt vettekatten...sorry om du stör dig... Det gör jag;-) Naturligtvis blev det rosa Gymboss;-)

I morgon är set fredag och det betyder "frukost fredag" på jobbet:-)
Maken ska på spinningkryssning fre till lör så jag och tösen ska ha tjejmys med bio:-) passar bra att gå på den passande filmen om en Modig prinsessa :-) McDonalds till middag och tillhörande popcorn och godis på bion. Myysigt!

//A


1 kommentar: