fredag 21 september 2012

After work

Med maken på Friskis blev det idag:-) tack kära svärmor för hämtning av tösen på skolan och för barnvakten.

För första gången på evigheter var jag på makens spinningpass, eller nått spinningpass över huvudtaget för den delen. 
Vilket märktes. Benen var liksom inte vana vid att trampa. Och varför känns det jobbigare att cykla i en viss puls än att springa i samma puls?!? Fattart inte... Hur som så levererade jag i svett i vart fall. T

Inte för att jag är partisk på nått vis men maken har de bästa passen ever! Jag får alltid ut Max av hans pass och aldrig blir jag missnöjd. 

Sen blev det fredagsmys med tillhörande tacos. Aaaa fredagen är fulländad och helgen kan börja:-) 

I morgon är det bröllop som står på agendan:-) som maken sa, "skönt att det inte är en annan som gifter sig i morgon" . Ha ha förstår vad han menar... ;-)

Förhoppningsvis kommer jag upp i morgonbitti för en löprunda, det är i vart fall planen:-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar