tisdag 25 september 2012

Medarbetardag

På jobbet idag med förmånen att ta del av föreläsaren Manuel  Knigt.

Han är en beundransvärd människa som på ett humoristiskt sätt trollbinder sin publik.
Många goda skratt som får enkel logik klarna ännu mer. I somras lyssnade jag på denna podcast... Gör det du åxå...du kommer inte bli besviken.
http://static.sr.se/laddahem/podradio/SR_sommar_i_p1_080726030045.mp3

Efter föreläsningen fick vi lunch på Aros congresscenter... En supergod torsk med skirat smör MEN! Jeflars vad ont i magen jag fick! Det har inte gått över än och kl är snart hal åtta på kvällen! Fick jordens gallbesvär...Bläää. Min mage var inte förtjust i det feta:-(

Så det fick bli en ofrivillig träningsfri dag:-( all energi har gått åt till att bli bra i magen...

Har bestämt mig idag, jag skippar Lidingö. Ibland är det bara så att hur man än försöker så går inte livspusslet ihop:-( det skapar andra möjligheter så inget ont som inte har nått gott med sig:-)

Idag var det basket igen. En mycket lycklig tjej på tisdagar ;-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar