söndag 2 september 2012

Nytt rekord?

Andra blogginlägget;-)
Den jefla förkylningen bara retas... Kan ju tycka att den skulle vara över nu? Men nä äh! Nu kommer det krypande, sakta...kliet i tänderna, skallebanken och trycket över bihålorna...fan åxå!
Ger det en dag till sen ringer jag familjeläk. Som att det inte räckte med den nästan 4veckors helvetet som var i början på sommaren, grrr.

Kunde låta bli och gjorde några plankor i vart fall;-)

I morgon ska klockan ringa 05.15 , optimist som Jag är så lever jag i tron att mina ben kommer att slänga sig över sängkanten i morgon bitti för att ta en uppiggande promenad. Jo, eller hur?! He he förmodligen blir scenariot som följer; klockan på mobilen ringer, snooze knappen får sig en touch och vips så somnar jag om. För att vakna besviken på mig själv för att jag har missat en skön lyxmorgon
Men ställer klockan det gör jag, och kläderna läggs fram till i morgonbitti, för OM jag nu inte touchar snooze i morgon, då ska det bara vara att gå raka spåret ut.

Idag gjorde vi som resten av stan, Erikslundshopping och lunch på Ikea. "En snabbvisit bara ". Eller hur?  "ska bara ett par grejer på Ikea " jomen visst,så blev det ju... Eller inte;-)

Frida fick äntligen sin anslagstavla.

Hmm måste dock lära mig det där med att få in bilder från IPad till bloggen för nu syn ju inte helabilden-) ska pröva från Iphone om de är annorlunda:-) men nu är det tack och hej:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar