torsdag 20 september 2012

Gårdagens träning

Blev lite träning på bandet i lätta km...därefter övningar i tabata style!:-)

*leg curls
*upp hopp på bänk
*mage
*bröst/rygg lyft m vikt (15kg)
*ben på boll
*stjärnan

Inte nådigt vad svettigt:-) precis som jag vill ha det:-)

Till lunch blev det onyttig sushi men gudars såååå gott!

I morse vaknade jag innan klockan;-) kl 05.15 stod jag på garageuppfarten och inväntade satteliterna på garmin klockan:-) sen blev det 7 km lätt joggning:-) sååå skön luft på morgonen. Svårt att tro kanske men det faktiskt väldigt skönt! Särskilt när man sitter i be en hel dag på kontoret å är det nice och få frisk luft! Tyckte att jag kände mig pigg hela dagen med anledningen à. Denna sköna löptid:-)

Till lunch fick jag sällis av Catte och Lotta oc det blev en favorit i repris, sushi! Fifan vad jag älskart!

På em blev det invigning av köket på jobbet, med bubbel pompa och ståt!! Som avslutades med middag på indigo som levererade som Vanligt förstås, så gott så jag kan bli religiös! (inte en bild lyckades jag med heller, som vanligt ;-))

Men nu ska jag nog somna i soffan..Zzzzz..

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar