söndag 16 september 2012

Vad svårt det är att hålla vad man lovar sig själv;-)

Men jag klarade det, ingen träning alls idag... Det har inte varit lätt men jag har inte ens tagit mig en promenix:-)

I morse blev jag bokstavligen utsparkad från min säng. Tösen kom in till oss vid fem... Jisses vad det sparkades! Det var armar och ben överallt så  tillslut gav jag upp och lade mig i tösens säng istället...hatar dåna morgnar, det finns inget mysigt i det alls, som tösen påstår att det är;-)

Efter en långfrulle blev det en tur för mig till Erikslunds shopping. Ensam! Minns inte ens när jag var själv i en klädaffär sist. Det var nästan så jag ropade tösens namn och började leta under klädställningar av bara farten:-)

Men njöt, det gjorde jag! Sån här ego tid har jag alldeles för sällan... Tiden som jag har för mig själv, lägger jag ju på träning;-)

Hittade en del kläder och ett par skor så jag är nöjd med dagen:-) igår köpte jag en häftig blus på Zara i Sthlm. Tösen sa att det var det snyggaste hon hade sett på mig, så det var ju bara att köpa.
Kolla in det läckra mönstret!

Det bästa med nya kläder och höst är att man hamnar i rensar tagen! Så idag har jag rensat för glatta livet:-)

Planen för veckans träning blir:
Måndag: 10 km lätt morgon, kväll pass på jobbet.
Tisdag: tabata m cross plus löp intervall. 
Onsdag: morgon löp 8-10 km core
Torsdag: vila(eller ett tabata cross;-))
Fredag: 7 km löp core
Lördag: långlöp morgon blir bra laddning inför lördagens bröllop:-)
Söndag: total vila

Nu blir det ett avsnitt avSoA, bästa serien!

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar