tisdag 4 september 2012

Huvudvärken från hell

Ja av någon anledning vaknade jag med huvudvärken från hell i morse. Men efter ett ha petat i mig Ipren och en härlig kopp java så släppte det... Skippade dock Afro dansen på jobbet för att vila pulsen en dag till.

Idag blir det hemma core. Har jag möjlighet i morgon så ska jag testa ett par tre km och se hur kroppen reagerar. Luuugnt förstås.
Plan för helgen, testa ut nya löparskor. Behöver ett par inneskor och eftersom jag får två par skor till priset av ett på startfitness.uk så då kan jag ju lika gärna passa på.

Jag har totalt uteslutit mina asics 2150 och asics 1160. De känns för tunga, så jag har helt gått över till mina favvosar asics tarther. Vill definitivt inte byta märke, för asics är som att sätta på sig mockasiner:-) Kärlek:-) men de är nog lite för platta för längre sträckor så då får jag nöja mig med 1160. Sicken  djungel det är men den som söker han finner;-)

Men nu blir det några plankor "kan planka skall man planka";-) Hollywoodfruar kanske blir lite bättre då...


//a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar