måndag 1 oktober 2012

Skön dag med löpar skor på...

Vad annars?;-)

Vaknade 6.30 och ville gå upp men väntade in la familia, behövde inte vänta länge... 7.15 spöregnade det och en tös ropade " jag kan inte sova i det här ljudet":-)

Kl 10 hade vi redan varit ute på familjepromenix runt om i omgivningarna.


Vid kl 11 var benen lite rastlösa...



Det här var mitt sällskap...



Benen bara matade på... Hade bestämt mig för ett lugnt och sakta tempo, vilket det blev...



Dessa sötnosar skrämde jag slag på längs vägen:-)







Det här blev slut kilometer på garmin:-) så jag skrapade ihop en del... Även om det inte var pigga ben...
På vägen hem stannade vi till hos mor och far på lunch och fika. 
När vi kom hem blev det till att picka ur vagnen sen stack jag på Cirkelfys på Friskis. Jobbigt skönt:-)

Idag blev det två varv på cirkelfysen på jobbet... Så jag hoppas komma upp för lite löpning i morgon bitti..
Det blev alldeles för sent igår så det beror på hur dag jag lyckas komma i säng:-)

//A

















På em somnade jag och sov middag ett par timmar, helt sjukt men sen somnade jag samtidigt som Tösen strax efter 21.30... Besviken jag och ännu mer besviken maken skulle jag tro då planen var några avsnitt av Sons of anarchy;-)

På vägen hhem 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar