onsdag 17 oktober 2012

Upptaktsträff med tjejklassikern ikväll:-)


Ikväll är det samling för Pumorna från jobbet som ska köra tjejklassikern:-) Det ska bli jätte kul och se vilka vi alla är:-)

Maken har jobbat i natt och har lovat att han ska kliva upp tidigare så jag får springa en stund. 
Sista dagen med VAB för min del idag, yey tösen är pigg igen:-)

Igår kväll tog jag meig en skön promenix och luftade lungorna och tog mig en dos D-vitamin som det utlovades i solarie boxarna:-)

Det var perfekt med drop in MEN varför ska det spelas så jefla hög musik? Jag trodde jag skulle få njuta av min ljudbok, men icke. Ok kalla mig tant men techno på hög volym är inte direkt avkopplande för mig...

Undrar om det här ska bli nästa utmaning? 



Men nu blir det ett ryck medan tös kollar in Sunes sommar, klassiker som man aldrig tröttnar på:-)

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar