lördag 6 oktober 2012

Lördags mys

Fredagsmyset blev med L på en underbart skön godmorgon löpning på 7km:-)
Toppen när två kan hjälpa varandra i träningen. Stackars L fick lyssna på mitt tjatter under tidenför vi hade en pratjogg:-) efter blev det lite snabbcore och stretch. Tyvärr fick vi pga tidsbrist fick vi ställa in den planerade frukosten då vi båda behövde vara på jobbet i tid:-)
Men skönt var det i vart fall och det kommer bli fler gånger:-)
På kvällen blev det AW med en kär vän. Pga barn och annat i luvspusslet så har vi aldrig varit ute och druckit vin tillsammans på de 21 år vi har känt varandra!?! Sjukt men sant! Men igår blev det äntligen av:-) en tripp på sky bar med en underbar utsikt och ett par glas vin och en massa tjatter så gick tiden fort som vanligt:-) sååå mysigt!

Idag blev det sovmorgon, till 7.15 då tösen vaknade;-)
Efter en långfrulle och soft mys morgon gjordes ett ryck från mig och maken och huset storstädades ordentligt:-)

Sen blev det en tur till Leos lekland som blev en glad överraskning. Det var ju toppen stället för barnen :-) sen och förbereda  middag som fick sista touch av maken när jag var ute och luftade benen en stund:-) det fick bli 6km i spåret med lite extra backar:-) ursprungsplanen var långlöp men det var ingen mening för då hade middagen blivit på tok försent:-)

Så det blev ett kortare kvalitets pass istället:-)
Långpanna väntar i morgon... Fast jag blir inte klok på kliet i halsen för det vill inte ge sig:-( men jag känner mig varken förkyld eller sjuk så jag kör så länge det går:-)

Nu blir det Lördagsmys:-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar