onsdag 10 oktober 2012

Smärta!

Morgonen började sååå skön och mysig med en skön morgon jogg på 7km. Benen var pigga som attan.
Vila gör gott! (ibland).

Begav mig till Vasaparken och stoppade lite kosing i bössorna till världensbarn och inväntade startskottet:-) det var en tapper och brokig  som ställde upp vid startlinjen. Några med stavar och några i löptights som jag skälv:-) 

Gav järnet från start och kände ett bra flyt, kul som attan och tävlingshornen åkte fram. Men varför tog jag inte mina lätta löpskor?! Ha ha jag hade inte tänkt alls... Eftersom jag inte ens kom ihåg att sätta igång klockan!
Fantastik morgon i vilket fall som helst.

Har fruktansvärt ont i mitt vä smalben...
Tösen gick som vanligt med sin kickbike, som vanligt fick hon ett infall att svinga den i luften i en sista gång innan den skulle in i bilen. Som vanligt så blir det tok... Plötsligt känner jag bara att kicken far in i benet i en sjuhelsikes fart och med kraft! Trodde först verkligen att benet hade gått av! 
Fifan så in i helsike ont det gjorde, och gör ännu! Gör sjukt ont och dunkar ända ner i tårna. Första tanken blev "faaaan om det är av jag ska ju springa i morgon" ;-) 
Just nu vettekatten om jag kommer kunna ta ett löpsteg i morgon ens...det krävs tröstätning tror jag...

Denna vecka har jag slarvat så mycket i alla fall;-)

//A









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar