torsdag 25 oktober 2012

Nya tag

Deppa ihop för att startnumren till Berlin Maraton sålde slut idag på 3,5timme!?! Eller fokusera mot nya mål?

Klart det blir nya mål! Målet är fortfarande maraton, skillnaden är bara var i vilken stad min första Maraton ska äga rum:-)

Blir det hufudstaden månntro? ;-)

Idag var planen snabba intervaller på bandet...med styrka till...

Men med kaos på jobbet och endast 2 knäckemackor m makrill på till lunch och begynnande huvudvärk insåg jag ju att intervallerna skulle göra mera skada än nytta...

Så det fick bli en ofrivillig vila:-( men det känns i kroppen som att jag har mött Mike Tyson så det gör nog bara gott:-)
Nytt fokus i morgon och helgen igenom så har jag hämtat upp de tappade kilometrarna under veckan.
Det ska vara bra med lugnare veckor då och då har jag hört;-)

Sprang in på nya Stadium i stan. Vips så var jag 1400 kr fattigare. Det blev ett par nya asics som inte var behövligt...ordinarie pris 1499:- nedsatt till 499:-!! Kunde inte motstå:-)
Nya linnen och tre kvarts träningsbyxor blev det ett par stycken av åxå... Får se om jag behållert;-)




Kommer att vara min kärlek under vintern. Hoppas att den grövre sulan gör att jag slipper dra på mig dubbarna;-)
//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar