fredag 19 oktober 2012

Fredags träningen

Blev inte som jag tänkt... Det blev Friskis medel gympa pass med kollega S som är intruktör:-) sååå kul att köra ett gympa pass, deltar evigheter sen sist:-)

Fredagskvällen spenderades med sedvanlig taco kväll och att jag somnade före kl 22 i soffan:-)

Ställde klockan och tassade upp i morse. Tänkte riva av ett gympass innan frukost och innan pulsspinningpasset som vi ska köra idag. Men just när jag tassade upp för att byta om snabbt så hördes ett "mamma jag har västvärk". Typiskt! Det fick bli morgonmys i soffan istället:-)

Idag är det dags för några att bli av med sin spinning oskuld. Bonus tex. Hoppas och håller tummarna för att han kommer att gilla det. Det vore bra o han och maken kan ha något gemensamt att köra. Det är ju perfekt då man kör individuellt:-)

Så det får bli spinning på morgonen, gymfys och lätt löp på em...dom en uppladdning för morgondagens fm långlöp med maken och kollega i rocklunda skogen:-) (hoppas att jag hänger på bara).

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar