torsdag 18 oktober 2012

Backintervaller på friskis

Idag släpade, nja kanske inte bokstavligen he he, C från jobbet på ett löppass på Friskis.
Vi var 17 per i vår grupp och även om det är nivå medel så ligger alla lite olika.

Då det tydligen var sista passet på rocklunda så blev det backintervaller:-) Jätte roligt! Om man nu får säga det så;-) men det var det! 

Regnet vräkte ner men det gjorde absolut ingenting! Alla var dyngsura in på bara skinnet:-)Det blev ett härligt minnesvärt pass:/) hade inte ont någonstans och hade mycket ork kvar och kände mig inte helt nöjd för det;-) men det var det enda pytte lilla minus som var under kvällen. 

Behöver jag säga att det var sååå gott med ärtsoppa, knäckemacka med ost till middag efter detta pass:-) 

Upptaktsträffen hos M med bubbel i tunna under stjärnorna var ljuvligt:-) det verkar som att det är flera som bangar av olika skäl (livspuzzlet är inte det lättaste) men det visar sig...

Klockan ringde för mig tidigt i morse...den dämpades åxå och jag kom inte upp;-) idag ska kollega som i vanliga fall kör medelpass på Frikis köra på jobbet:-) det blir riktigt bra! Så det ska jag göra och istället för stretch så blir det kanske lite extra styrka...

I morgon lördag ska maken köra spinningpass för några nybörjare så det blir en familjespinning, Bonus ska testa på för första gången:-)
Med lite omfall i planeringen så kanske jag springer dit, det beror lite på väder osv. 


//A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar