tisdag 16 oktober 2012

Skit är känslan som uppstår

När jag kom på att jag kanske måste ha en träningsfri dag:-( jag glömmer ju bort sånt.vilket jag måste påminna mig själv om...Skit! Men ska jag fokusera på målet så gäller även den förbaskade vilan:-(

Igår körde jag Cirkelfys på jobbet...flera hade annonserat att de inte skulle komma, så jag trodde inte att det skulle bli så många. Ack vad jag bedrog mig! Vi var flera! Hallen kokade av alla som körde skiten ur sig! Så ruskigt kul att se! Själv körde jag åxå ett fullt pass för en gångs skull! Det var såååå kul! Körde inga vikter på benen utan enkom benböj och kände inget i benet:-)

Så veckans tränings plan får bli så här:
Måndag: Cirkelfys (körde ett styrkepass innan det på ca 30 min;-))
Tisdag:VILA usch!
Onsdag:löpning, 10 km lätt+20 min core
Torsdag: löpning på Friskis, (intervaller och backe ca 7 km)
Fredag: morgon löp 8 km och styrka.
Lördag: yoga?
Söndag: långpass 15-17km

Så får vi se om planen håller;-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar