torsdag 11 oktober 2012

WTF!

Alltså, hade jefligt ont i skribent under natten som var och även i natt fick jag ta smärtlindring...
Men det gick jätte bra på crossfit som för övrigt var  ett jätte bra pass:-) många nöjda deltagare:-)

MEN i en övning skulle msn göra hoppa steg över en Stephen bräda bärandes 12kg kettlebell. Jag tog det lugnt men det blev nog för mycket belastning på muskeln ovan knät. För vid nästa övning, lyfta 24 kg kettlebell, raka lyft med benböj. Då högg det till i vä knä!

Sen kunde av inte ens göra knäböj utan ren ren smärta! Faaaaan! Gick ner på gymet och testade lite legcurls, det gick inte! Testade löpbandet, det gick! Kände inte ett smack och joggade lite lätt i 3 km...

När jag skulle cykla hem fick jag en chock. Det gick inte! Ren och skär smärta! Så surt, hade varken styrsel eller ork i knät. Men jag har inte ont när jag går, förutom i trappor när det blir extra belastning...

Idag var ju planen morgon jogg m Lotta och spinning i em... Det vette fasen hur det här går...
Får testa springa lite på lunchen så får vi se... Spinning får jag nog skippa:-( fasen, har ju barnvakt och allt...
Nu får jag ta timme för timme...

Tur att jag shoppade lite kläder igår så det känns lite bättre i vart fall;-). Fyndade jacka igår så jag kunde shoppa annat åxå:-)

Maken kom hem igår kväll i choch efter sin löprunda. Några gatlyktor var släckta och han såg dåligt och rätt som det var sprang det fram en GRÄVLING!  Han fick hoppa över den... Fifan om det hade varit jag?!

Nu blir det fullt ös till och på jobbet, sista rycket innan helg vilan;-)

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar