lördag 2 februari 2013

Men oj det får bli vecko uppdatering;-)

Oj så lig jag har varit på att uppdatera...men det betyder inte att jag har legat på latsidan, nope!

Lördag morgon blev det pga halt väglag löpbandet, 14 km pannben med varierande lutning:-)

Söndagen testade jag nyavallningen, topp! 18,5 km stakning och självförtroendet återvände;-)
Måndag; 7 km löp med intervaller på bandet innan Cirkelfys som kördes stenhårt:-)
Tisdag blev vila...
Onsdag, morgonköpning löpbandet 11 km och på kvällen blev det stakning i gummibandet och lite core styrka.
Torsdag;crossfit på jobbet m Actic . (bra pass med mycket puls och styrka fick upp pulsen rejält;-))
Fredag : 11 km löpband (efter 2 strömavbrott gav jag upp)
Lördag: skulle riva av nån mil på den 700 m slinga som finns...det slutade med 28,7 km !! Jisses!
Jag bara stakade på, blev visst lite yr för jag gjorde en rejäl vurpa på rak sträckan! Ha ha fick upp farten så pass att jag gjorde snubbelkrok på mig själv:-) skrattade gott! Och andra med för den delen ha ha:-)


Underbar skidåkning :-)
Första milen var tråkig men då satte jag på P3 dokumentär och lyssnade på om Södertäljeflickan, hemsk historia men jag ville aldrig sluta åka:-) kroppen blev liksom aldrig trött:-) jag hade inte ens vatten men det var bara att åka:-) 

Kanske berodde på det underbart goda frukostbödet jag bakade, jeeeezuz så gott kesobröd. Simpelt som sjutton och brödet fick jäsa medan jag njöt av kaffet och sen skjuts in i ugnen! 
"Åh mamma vad du kan baka" 


Den utblickade degen på plåten....

Fick lov att baka nytt bröd ikväll för det var så försvinnande gott:-)

Snart är den bedrövliga melodifestivalen äntligen slut!

I morgonbitti blir det nog lite morgonlöpning;-)

//A






















1 kommentar:

  1. Shit pommesfrittes vad hårt du tränar qvinna!!! Jag gnyr av träningsvärk vid varje steg jag tar!!! Du är grym!!! //Cathrine

    SvaraRadera