fredag 15 februari 2013

Influensa in da house!

Med stor förväntan skulle tös sova över hos kompis för första gången. Hon är och har alltid varit lite harig när de kommer till det...

Men oj vad glad hon var över detta! Så mysigt skulle det bli och planerna var stora:-)

Kul hade de och att somna hade i te varit något problem...kl 05.45 fick jag sms..."frida har 40,2 i feber ring när du vaknat"... Var ju vaken så vi åkte och hämtade med sms varningen om att tös brukar kräkas vid feber till bästa mamma H. Till svar fick jag att det redan hade hänt;-)

Nu ligger tös utslagen med kramper i magen av febern, vilket hon faktiskt brukar få... Själv så börjar jag må illa men de är väl för att jag blev orolig över smittohärden som nu intagit huset;-)

Maken visade sitt späckade schema som kommer i veckan...och jag är på en kurs som jag har väntat på att få gå i flera år, nä men VAB på det så...så jefla typiskt! Ingefära it is idag...

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar