söndag 3 februari 2013

D-vitamin i mängder!

Idag har det att en sån dag när jag aldrig ville gå in...

Förmiddagen bestod i åkning i pulkabacken påBjörnön...jisses vilken fart det blev, många skratt blev det. Det blev en tur på isen åxå:-)

Med chockadmustach och allt:-)

Vackert så det förslår...



De här blev så sugna på en tur så jag svidade om till löp stassen medan farmor kom och hämtade barnen för biobesök.

17 km senare insmord i powerice har jag soffhäng och njuter av kaffet:-) hey kroppen det är du värd!

Längtar till fredag, då ska jag ladda med pizza inför kristinaloppet på lördagen.
Första etappen i tjejklassikern...börjar med den så får vi se vad som händer...just nu känns det i vart fall ruskigt bra i kroppen, jag är stark! 
Jag har ju min 12 veckors utmaning utan socker och godis...ok jag orkar inte ta bort allt socker sånt som finns i mat men annars så...fuskat har jag gjort 1 gång hittills, när gamla moster bjöd på kaka på sin 80 års dag... Jo då tog jag en för hjärtat;-) (när det bjuds från en äldre skakande vis hand). 
Jag äter vanligtvis inte bröd men denna helg har varit ett undantag...långpass både lör och söndag, det behövdes:-) jag offrade mig lite igår med extra nötter och bär med tanke på dagens långpass...

Jag dricker vin på lör och söndag men som maken sa igår när jag gav honom mitt vinglas då jag insåg att jag inte skulle orka dricka upp det.."har det minskat något av det jag hällde upp?" eh? Tror i te mina små sippar gör varken till eller från...eller jo i fredags blev det till att njuta av ett rysligt gott vin! 

Nya favvon!










3 kommentarer:

  1. Heja dig, va duktig du är! I morgon börjar min kostplan ;)

    SvaraRadera
  2. Anna! Vad kör du för kostplan? Typ FF stuk?

    SvaraRadera
  3. C: jo jag kör FF tänket, funkar bäst för mig;-)

    SvaraRadera