tisdag 19 februari 2013

Tuffa pass dagar...värsta dagen är vilodagen;-)

Igår blev det både spinning och Cirkelfys :-)

Guuuu så skönt det var med spinning efter ett långpass! Mer sånt det ska jag ta lärdom av:-) natten till måndag var besvärlig med stickningar i benen...fasen att jag är så känslig för sånt:-) Spinningen tog liksom bort slaggen:-) cf blev 10 stationer à 45 sek på varje:-) körde inte så mycket puls eftersom jag hade kört puls innan och hade långpass i benen sen dagen innan. Deltagarna var nöjda med passet ändå tror jag;-)
Även om det var jobbigt så orkade jag hela, bra bra!

Min plan är att ha långpass på lördagsmorgnar, det passar mig bäst. Eftersom jag oftast somnar tidigt på fredagen så är jag utvilad och dessutom så äts det ju allt som oftast något gott på fredagen så kroppen har fått sin uppladdning då;-)

Nu sippar jag ingefärsvatten då det vettekatten om jag ar nått skit i kroppen eller om jag bara är trött...men på kursen som jag går denna vecka snörvlas det och några nyser...så...

Planen är lätta 8-10 km i morgon bitti med 15 min styrka:-) sen blir det full fart mot kursen på scandic som börjar kl 8... Frullen är laddad redan i kylen;-)
Kursen bjuder på sjukt god mat under veckan, helt galet vilja bufféer ! Jag får hejda mig för att inte lägga mig över efterrätten och bara ösa i mig ha ha ha

Nu ska jag njuta av min alla hjärtansdag present:-)


//A

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar