söndag 10 februari 2013

Veckouppdatering igen...

Fasen vad jag har slarvat igen:-( men men...

Veckans träning var lite lugnare med tanke på Kristinaloppet på lördagen.
Efter långpass både på lör (skidor) och löpning på söndagen så jag tog det medvetet lugnt på måndagens Cirkelfys som var ett lite lättare pass:-)
Tisdagen blev det löpning någon mil på bandet. På onsdagen var det en Hälsodag på jobbet.
Började med yoga kl 7,sen var det ViPR där man kör med ett slags gummirör som vikt. Lite som ett skivstångspass kan jag tänka mig, kul som fasen.
Efter det var det dax för Bodycombat med Olivia. Det gav inte så mycket, vilket berodde på att jag är totalt inkompetent gällande att hålla tempo och koreografi i huvudet... Nä lite mera grovmotoriskt är mer min grej;-)

Torsdag och fredag blev det tvångsvila med begynnande nackspärr...
Fredagen innebar uppladdning med pizza och rödtjut:-) som jag längtat efter denna pizza;-)

//a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar