torsdag 14 februari 2013

Onsdag morgon

Blev det 11 lugna km på bandet...med ståvila mellan km..jefla mage att krångla:-(

Idag torsdag (alla <3 bryr="" dag="" drygt="" f-n="" har="" jag="" men="" ngsvila="" p="" s="" sig="" total="" tv="" usch="" vem="">I morgon blir de pulsspinning på makens pass.

Helgens träningsplaner ser ut som så att det är löp långpass minst 16-17 km... Det är ju moddigt på som fasen på cykelbanorna så vi får väl se...det måste gå att springa ute... Löpbnd är ju inte att tänka på i sådan distans. Eller? Nya världsrekordet är 12 Tim på löpband! :-)Även om jag inte har fått till så mycket löpning de senaste veckorna så ska jag inte ge mig, långpass är det som gäller på helgerna:-) det är värt att missa sovmorgnar... Varannan helg måste jag nog tvinga mig själv till åtminstone sova längre än 06 en dag på helgen...Kroppen behöver det. Men jag törs inte planera allt för långt fram för då åker jag väl på nått skit:-( så jag är positiv till att inte åka på nått skit, för jag gör allt för att slippa:-)
Är livrädd just nu för att åka på någon bacilljefel så jag spritar mig hela tiden... Det är värt fnösketorra händer;-)

Planen är i vart fall att komma upp i minst 20 km långpass innan semestern om 4 veckor...vi får väl se;-)

I juni ska jag ha kommit upp i maraton längd, vare sig om det är något lopp inboka eller ej så ska jag fasiken ta distansen!  Att öka distansen sakta men säkert som jag gör borde funka rätt bra:-)
Ugn några tidskrav, inte omöjligt:-)

//A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar