fredag 15 februari 2013

Helt sjukt men nu är det på riktigt!

Vi fick Startplatser till Stockholm maraton! Helt galet ju!! Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram mot denna resa:-)

Så nu är det hårdträning och fokus i 4 månader!! Jisses! Målfokus fr.o.m. Nu!!
Det ska gå!!

Men ingen hets, jag ska inte gå sönder... Jag vet det kommer göra ont och det ska det, men det får inte kosta för mycket;-)

Hmm hur ska jag få till tiden är en annan sak...för veckan efter maraton så är det ju tjejvättern!?! Oops, det får lov att gå, det är ju "bara" tio mil:-)

Ska nöta spinning och löpning nu...

Började med att köra makens pulsspinning i kväll som var super kul:-) i morgonbitti blir det, tror jag, 8 km löp och lätt löpstyrka med ett yoga pass efteråt på Friskis :-)

Tösen har sin första sova borta hos kompis ikväll:-) så jag har hela fm att träna på, och ändå ha sovmorgon:-)

Söndag blir det långlöp på en siså där 17-18 km:-) saaaakta...

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar