tisdag 26 februari 2013

Måndags och tisdagsträning

Bestod av dubbelpass:-)

8 km tempoökningar med avslutning i tabataintervaller på bandet, i ren frustration över de fina vädret som var ute! Klarblått med någon minusgrad och så vindstilla att detbkändes som att det var medvind åt vilket håll man än gick. Och jag hade bara träningskläder för inomhus:-(

Men men det var ett bra löppass...lite känningar i knä som gör sig påminda men som stretchades bort på jobbnaprapatens inrådan. Det verkar hjälpa:-)

På kvällen kördes det Cirkelfys à la 45 sek m 15 sek vila, tre varv! Tempo, flås och svettigt!

Jag hann inte med träning på lunchen idag och glömde bort att kolla upp crossfit:-( så hjärnan ställde in sig på skidor...men efter att ha ätit radhusbiffar i mängder (blodpudding) så sjönk jag ner i soffan...jisses vad svårt det var att komma upp ur den igen:-(

Hann med att både koka lingonsylt och baka Philadelphia bullar till makens födelsedag i morgon(som hans jobbar kompisar får njuta av;-)).





Men jag klarade det, jag kom iväg! Klockan hann bli 20.30 innan jag var i spåret...

Det var kanonfina spår, underbart glid och känslan var härlig! Stakade mig igenom! Både i spåret och på den flacka planen. Stundtals kändes de som att tekniken satt:-) jag blev nog inspirerad av kompisar som gjorde så imponerande bra ifrån sig på halvvasan idag! 


Det här var inte så dumt:-)


//A



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar