onsdag 27 februari 2013

Att komma upp ur soffan

För att träna är inte alltid så lätt ner kl är över 20.20...

Men med ett ryck så kastade jag mig iväg igår kväll till skidspåret:-) så underbart härligt! Bra före, jag var stark och hittade tekniken tror jag ;-)

Så det slutade på 10 km...



Pannlampa på;-))

Idag fyllde kära maken år och fick bl.a. Denna passande present:-)

Jag blev åxå lite firad;-)

Idag fick jag en bonus träning på lunchen:-) 7 km på bandet... Två km uppvärming och 5 km i 5 min tempo:-) svetten lackade...fick känningar i knät efter...surt men ska stretcha bättre;-)
Lite benstyrka med magcore som attan och klar på 45 min:-) lycka:-)

Imorgon torsdag blir det vila (ev yoga) och ladda inför långpass:-) (antingen fre eller lör).

Heja heja Lotta som idag sprang 9 km idag!! Så roligt att höra, jag blir så glad i hjärtat över andras bedrifter:-)

//A






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar