onsdag 16 januari 2013

Vilan på tisdagen gjorde susen för onsdagsträningen

Vaknade före klockan i morse...04,57..upp på med kläderna en kopp cappuccino lite vitaminer, kvarg och banan och sen iväg i snöyran. Tänkte först ta utkläder men drt fick bli bandet när jag såg de oplogade vägarna...tyvärr ångrade jag mig eftersom cykelbanorna var fint plogade...

Men det blev en bra löpbandet runda idag. Benen var pigga på sitt sätt. Värmde upp i 30 min i stegrande tempo, sakta men säkert för skinkan som tydligen måste ha det... Sen blev lite intervaller (5 min/km) en omgång med  1,2,3,4,5 min med 1 min ståvila mellan varje omgång, 1,5 km nedjogg på det. Det blev 11 km på 60 min till morgon joggen:-)  snart är jag på g och kan ta i 4.30 temp igen:-) om benen bara vill lika mycket som jag, för flåset är det inget fel på:-)

På kvällningen blev det 8 km härlig skidåkning i härliga Rönnbyspåret:-) mysigt och hej vad det gick undan i backarna.

Så idag blev det pizza till middag, väl värd:-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar