söndag 20 januari 2013

Skiddag

Igen kändes det som att jag hann med allt, idag var det tvärtom!

Gillar i te när vi kom iväg med skidorna först vid 11, bilresa till barnvakt och spår,  färdig åkta16 km först 13.20...snabbdusch och fika hos mor och far...

Min planerade skridskor, pulka korvgrill dag hanns liksom in med...tösen åkte skidor med morfar och var nöjd, men det är inte jag...

Nästa helg ska jag tvinga upp maken tidigare om han ska åka, hans sovmorgnar får han skippa om vi ska hålla på båda två;-).

Surt i spåret var det åxå, lämnade in mina skidor efter turen teamsportia, nu ska jag fanimej få glid!

Ruttnade ur på att jag inte kan staka mig fram för att jag inte har glid...Nu jeflars! Har fått tips åxå på att träna upp stakningen mer...

Efter middag hos svärmor rostade jag müsli och kokade lingonsylt plus att skafferiet blev rensat så lite produktiv har jag varit i alla fall:-)

Nu laddar jag för i morgon, löp  på bandet innan Cirkelfys, det är ju måndag:-)


//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar