torsdag 24 januari 2013

Det blev som jag trodde

Det blev inte som planerat...

Ingen morgonlöpning i onsdags då maken behövde skjuts till tågstationen.

Onsdagens Kvälls skidåkning blev en flopp. -19 och det var kallt. För händerna alltså, efter bara en km så hade jag ingen känsel, det var bara att vända:-( fifan vad ont det gjorde:-(
Det nya Glidet hann jag knappt känna på men, jo det verkade helt ok.

Men efter de två futtiga 2km så var det värre under trampdynan... Det funkar bra att springa men det är nog pjäxorna som spökar...ska köpa inlägg och få bort trycket...

Idag torsdg blev det 7,5km löpning i tempoökning och styrka på det.
*skidåkaren med triceps press
*enbenssquats m gummiband och draken
*gående planka upp på bänk
*cabelcross bålsida

Jorå, nog fasen funkar det här:-)

Ikväll är jag inställd på att det blir löpning i morgon bitti...eftersom jag har glömt allt på jobbet, smink och allt i väskan så det är lika bra att börja dagen med löpbandet. Det lär ju vara för kallt för att springa ute i vart fall...

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar