söndag 13 januari 2013

Härliga helg!

I helgen har bägge makarna SouthHelmet fått rejält med träning:-) tjo ho!

Lördag: Maken tog ett långlöp med friskis på lör fm:-) och mina ben fick ett pass på em:-)
Det var första löppasset ute på vääääldigt länge och benen fick en chock tror jag;/) fort gick det inte! Men det är det som är så härligt med vinterlöpning, jag har liksom inga krav på mig själv, jag bara njutspringer:-). Tyvärr blev det två magpaj svängar men, so what?! Vid 10 km kändes det inte om att jag ville in riktigt. Så jag tog en sväng till, mini var ju 12 km som jag hade tänkt. Men det blev 13 km:) jisses, som vanligt så får jag som att det bränner i benen efter:-( men det gav ig till söndagen.
Kvällen avslutades med kräftskiva hos goa vänner:-)

Söndag: Skidåkning med maken på fm. Tyvärr hade vi lite tidsbrist så vi hann inte åka lika långt som vi hade velat...och nog ska jag erkänna i ärlighetensnamn att lördagspasset kändes i benen;-) men kroppen var ändå inte helt nöjd;-) underbart var det i solskenet med all frisk luft men det fick bli ett kompletterande corepass hemma:-)
Em spenderades i badhuset med en lycklig tös:-)

Kvällen kommer spenderas med maken och Hamilton:-)

Så här skulle helgerna alltid vara:-)

I morgon blir det 8 km löp på bandet och cirkelfys...

//A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar