fredag 11 januari 2013

Oj jag glömde visst;-)

Att uppdatera här;-)

Träningen känns att jag börjar komma i fas:-)

Det fick bli lite träningsfritt i tisdags, jag minns inte riktigt men jag vet att det blev lite core hemma i vart fall:-) onsdagen fick det bli lunch löp på bandet. Vi har två löpbandpå jobbet, ett äldre och ett nyare. Det nyare är sämre och trögt som fasen...
Det äldre och som passar mig bättre var upptaget de första fem km, så det blev lite tuffare än vad jag tänkt för passet, men de resterande 4 km på äldre bandet på samma hastighet som det nyare bandet kändes som att springa i nedförsbacke:-) lättsamt och snabbt! Det är tungt att springa på bandet, syret är obefintligt i lokalen:-(

Igår torsdag fick det bli ett snabbpass på gymet på jobbet:-) jag hade 30 min på mig och dessa minuter nyttjade jag rejält vill jag lova:-)
*20 st kb swing,16 kg med vila bestående av 5 st burpees detta körde jag 4 varv
*breda knäböj med kombo lyft 16 kb. 20*4
*bosu kombo, burpees m armhävning på bosu 30 sek med handstående planka i vila 20*4
 *steg upp på  bänk med 16 kg kb 20*4
*"skidåkarn" dvs simulerar stakning och drar i repen, 15 el 20 kg vikt(minns ej riktigt perfekt för rygg, mage och triceps)
*mage ryss twist 30 sek vila 10

Jo tack, jag blev svettig:-)

Idag vann jag på utlottning på en av alla mina träningsbloggar jag följer :-)


Vinnare av en STNKY BAG!

Det är kul att vinna!! 
Det kommer väl till pass:-)

I morgon blir det löpning och styrka överkropp, eller, skidor med benstyrka:-) den som lever får se:-)
Planen är vila/yoga på söndag:-)

//A











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar