tisdag 15 januari 2013

Måndagsträningen rockade som vanligt:-)

Innan måndagspasset blev det ett lätt joggpass på bandet 8 km:-) jisses vad det kändes i benen efter helgen ha ha.
Sen blev det ett Cirkelfys pass på det:-) kunde köra rejält men utan att ta it mig och ändå orka pusha på andra:-)
Jag hade kunnat utmana med ett varv till och någon gång ska vi nog få till det:-)
Efteråt försökte Karin hjälpa mig att göra wallclimbers! Eh!? Jisses det var inte det lättaste att benen skulle fatta vad de skulle göra samtidigt som armarna ha ha. Efter ett fys pass kanske inte är det mest optimala men men... Det kändes som att det var mest teknik, måste testa lite hemma, om jag hittar en bra vägg;-) tillräckligt svettig om fötterna så borde jag få fäste och inte med blankslitna skor på en hal vägg:-)

I morse ropade kroppen efter vila:-) så idag blev det vila:-) inte ens core ska jag göra;-) några nysningar idag fick mig att bli nervös... Det är ju ett under att jag inte varit sängliggande i feber som så många har gjort, peppar peppar;-)

Innan tösens basketträning skjutsade jag maken till skidåkningen i snöstormen. Undrar om han kommer att vara nöjd eller förbannad över att snön fastnar i klistret;-)

Jag hoppas komma iväg i morgon kväll:-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar