måndag 21 januari 2013

Måndagsträning

Med puls idag! Hundar mig vad det gick i rasande tempo!! Alla kämpar så svetten lackar! Så himla roligt! Vilka framsteg alla gör!

Det är kul när jag själv kan köra på ordentligt åxå så jag får ut nått av det själv:-) och det var pulshöjande de vill jag lova:-) armbågen bråkar som veligt efteråt men men...

Rev av lite tabata intervaller på bandet innan så jag var uppvärmd;-) benen var snabba och pulsen ville inte riktigt följa med upp så...antingen har jag fått bättre flås;-) eller så börjar jag bli sjuk... Men på passet var det inga probs med att få upp pulsen i alla fall:-)
var lite sen så jag hann bara med 6km men bättre än inget;-)

Har i dag fått ont under trampdynan på vä fot! Så himla knäppt!

Men nu blir det tidig natt!

Veckoplan törs jag skriva det eller blir jag sjuk då?;-)
Måndag:6km löp+Cirkelfys
Tis:vila eller testa skidor på kvällen:-)
Onsdag: morgon löp 10 km +10-15km skidor på kvällen
Torsdag:ev lunch träning eller crossfit
Fredag: morgonlöp 8-10 km+core +ben
Lördag:Skidor minst 20 km (planen är att vara ute i spåret tidig morgon)
Söndag : minst 13-14 km löp

För väl se hur trampdynan utvecklar sig;-) men det är ju inget som är hugget i sten, ibland bli de inte riktigt som man tänkt sig;-)
annars verkar det bli en bra vecka:-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar