söndag 6 januari 2013

Två pass idag:-)

Lyckades ta mg upp och det blev 10km på löpbandet! Fatta vad tråkigt det är! Var duktig och värmde upp sakta 2 km och resten i lagom prattempo för att hålla mig lugn:-) visst det känns men inte så farligt smärtsamt;-) men jag ska kanske ge det ett försök med en vecka med intensiva rygglyft med tösen på ryggen för att testa om det hjälper diskarna lite...

Efter bandet blev det hem och fixa frulle till den nyvakna familjen:-) direkt efter frulle blev det tillbaka till jobbet för att introducera A i Cirkelfys världen:-)

K med sina barn hakade på:-) det blev en halv Cirkelfys kan man säga, 20 övningar biffe det för oss och därefter körde vi ett gäng med kettlebell swingar. Jag och K körde med 12 och 16 kg, ett varv med 30 på vardera med 5 burpees mellan varje kb. Vi avslutade med 20 swing på varje m burpees emellan. Sjukt jobbigt och nog kändes morgon löpningen;-)


Här hittade jag nått att ha som mål;-) hmm vad sägs om varva i tabata form men istället för vila så blir det burpees, om man inte blir stark av det så vet inte jag;-)

I morgon blir det Cirkelfys men innan ska det bli ca 7 km jogg på bandet om det funkar...
Nyser lite oroväckande och på em var jag helt slut, tills jag kom på att jag hade glömt att fylla på med vätska, eh!?! Korkat jag vet och det blev jag varse;-)

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar