lördag 24 november 2012

Fredag och lördag

Inte kom jag upp för en morgon jogg men jag fick min träning på cirkelfysen så det räckte;-)

Det var nog tur att det bara blev ett träningspass för just nu har jag så mycket på jobbet och jag behöver nog den extra energi som finns.

Idag blev det jobb men jag vaknade kl 5 så jag ha n ed att träna en del innan och åt frulle på kontoret.
Tager vad man haver frukost men inte så pjåkigt;-) även om knäcker är det mest optimala vid tangentbordet;-)

Tyvärr får jag ju inte köra vikter för den förbaskade tennisarmbågen  som i te vill bli bättre:-( men jag drar i dessa rep för då lättar smärtan lite:-)
Det är ju inte du t för den kommande  skidsäsongen heller...simulerar stakningen ordentligt och ruskigt bra för gäddhänget;-))

Efter en hel dag på jobbet så här på en lördag, så blir det inte mer än att slöa i soffan...

//A

1 kommentar:

  1. Några tips på bra gymövningar tas tacksamt emot. Vill gärna förbättra överkroppen...
    /K

    SvaraRadera