fredag 16 november 2012

Har vilat duktigt:-)

Och vet innerst inne att det är ruskigt bra för mig;-) men hua så frustrerande och jobbigt livet kan bli:-) tack och lov så har jag ruskigt mycket på jobbet så jag vet vart min överblivna tid går till i vart fall.

Konstig förkylning må jag säga, den liksom hoppade över förstadiet och satte sig så där rivigt och skrovligt i bröstet på en gång med en sur hosta:-( fast bara i en light variant som gör att mig för dålig för att träna men att jag känner mig frisk. Svårt att förklara...har inte kört så mycket rehab med arm heller utan verkligen vilat.

Ska känna efter idag med en promenix och få syre i vart fall så får jag se om det är dags med lite lätt hemma core i alla fall. Är riktigt trött som människa, slut liksom så där som man är på fredagar...och vad gör jag? Jo, av någon anledning är jag så trött att jag inte kunde somna igår:-( så jag är helt slut idag..jag är ju så lättväckt på morgonen och kan inte somna om när jag vaknat till:-( så när tösen studsade in strax före 7, ja då var det kört:-( sen har jag legat kvar för att tösen skulle somna om..gav upp 8.30, och det verkar som att hon har somnat om:-) Tösens förbaskade hosta vill inte ge med sig...idag är det jag som är onda mamman och ska få henne att dricka massor av vätska så det löser upp någon gång;-)

På schemat idag är födelsedagslunch för Tösens bästa kompis F ( bästa killen nr 1) och ikväll blir det nog bio med mor:-)

Träffade en ny älskling igår... Som jag kommer att träffa ofta...

Kärlek vid första smaken!! Det var en chansning men ååååå säger jag bara<3 p="p">
//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar