lördag 10 november 2012

Slutet av veckan

Gick i en rasande fart, som vanligt:-)

Torsdagens källsaktivitet m jobbet blev inställd för min del. Men eftersom vi redan hade fixat barnvakt då maken jobbade kväll så innebar det att jag kunde jobba över och träna efter jobbet:-)

Var lite för trött på energi såendet blev ara lite lätt jogg på bandet 6 km och styrke på det...

Igår fredag blev det 8 km lätt jogg på bandet i 6 min tempo....så jefla tråååkigt!
Lite core styrka på det fick det bli. Det känns liite bättre i skinkan men inte helt bra ännu:-( förslet öka hastigheten till 5.30 tempo men det gjorde mer ont direkt.

Var till sjukgymnasten med armbågen som inte alls blivit bättre:-( surt är det och det gör tom ont att lyfta en kopp kaffe med höger hand. Jag är otroligt duktig med mina rehabövningar i alla fall. När jag fångade jukgymnasten hur lång tid hon räknar med och jag fick till svar "3-4 veckor"?!? Fatta vad det är lång tid att vara jefligt begränsad i sin träning! Det känns oerhört töntigt och frustreande till maxatt inte kunna träna fullt ut, varken med ben eller armar:-(

Ställde in helgträningen igår kväll redan för det var så få som svarat att de kulle komma, då jag varit klantig och inte skrivit om osa... Så kl 9.30 i morse ringde två som stod på plats och väntade:-( stackars dem!!!

För mig blev det bara en promenix under dagen och hemma core till shrek framför tv'n.
Laddar för att i morgon få till över 10 km med den bråkiga skinkan;-)

Idag blev det bestämt, efter att ett par kompisar gett förslag om hel helg i Stockholm. Med uppladdning på fredagen och på lördagen Stockholm maraton i sommar!! Dessutom hakar det på flera andra kompisar som support till oss som springer!! Med en egen liten gala kväll på lördagen, hur nu de ska gå för min del som brukar krascha helt efter ett lopp ha ha ha!! 

Hotell ska bokas så nära stadium som möjligt ha ha he

Gulp! Men jag är positiv, det är klart att jag tar mig i mål! Jag ska inte ha någon som helst tid att fokusera på, enkom genomförandet är målet:-) även om detta innebär att ett marato. Kommer lite snabbare i planeringen än tänkt. Men med fokus för målet så kommer det att gå bra! 

Måste bara bli hel först;-)

//A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar