söndag 2 december 2012

Hell week

På jobbet och med förkylningstendenser i kroppen så har orken och humöret inte varit på topp:/(

Tog en ledig dag i torsdags och fick ett härligt pass på Friskis med trx band och boxjump och löpning på band med tusingar:-) oj vad jag njöt!

Frida och kompis bakade lussekatter på torsdagsem som vi njöt av:-)

Under helgen har svärmor flyttat in i sitt nya hus, granne till oss:-) så lite fix och trix har det blivit där både för mig och maken. Jätte fint har hon fått!

Lördagen innebar en tripp till den kungliga huvudstaden för att kolla in sonen som vaktade kungen vid slottet:-)

Älskade ungar<3 p="p">
Stolt mamma till killen i uniform:-)

Det var sjukt kallt och jag trodde jag skulle förfrysa fötterna;-)



Tur att den här lilla gudingen värmde mina fötter och höll Frida sällskap:-)

Under nätterna har jag haft ont i halsen men inte mer än så...
Så i -12 grader så åkte löpskorna på...

Skorna funkade perfekt i snön!! Så kul! 
Problemen i skinkan kvarstår...det kändes jätteskönt i den kalla luften och jag kände mig så lycklig. Vinterträning när den är som bäst! Den ställer liksom inga krav, det är ok att bara joggalugnt och harmoniskt på nått vis:-) för tempo är det ingen ide att tänka på:-)
5,5km är inte mycket att hänga i julgran men det var sååå skönt:-) får se om något bryter ut nu eller inte;-)

Vackert som tusan var det i vart fall....


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar