måndag 19 november 2012

På banan igen,yey!

Testade igår kväll och körde ett lätt hemma träningspass och det kändes helt ok...

Test sprang på bandet ikväll, sakta i 3.8 km innan måndags cirkelfysen. Det kändes ok och pulsen var ok så...kunde köra rätt ok på fysen även om jag inte körde på för fullt.
Men...känner fortfarande av rumpa/baksida lår, tyvärr, även om det är till det bättre.
känner dock av armbågen mer:-( det känns bara bättre när jag kör med gummibanden, men dom kan jag ju inte rycka i hela tiden;-)

Idag är jag mallig:-) jag kan göra enbensböj ända ner i golvet utan att hålla i mig! Yey!

Jag är stark som f-n och stolt! Det trodde jag aldrig att jag skulle kunna göra:-)

I morgon blir det lätt jogg på bandet till lunch. Det blir smygstart och lugnt med träningen denna vecka;-)

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar