onsdag 29 januari 2014

Simpass

Hej vad det går med simningen. Ett tufft simpass och shit vad kul det är! Olika block med alla simsätt som på olika sätt skapade rejäl puls. Tror jag var uppe i maxpuls flera gånger.

Den eventuella bacill skitsaken som tänker besöka mig gör jag allt för att slippa!
Oerhört skönt att kroppen svarade positivt på simningen och inget annat.
Min planerade vecka fick bli en för mig en lugn träningsvecka.
Träffade löpargurun S idag. Är sur att jag liksom inte får till tiden att träna med S vilket jag önskar. Nu är ju knät bättre så det borde gå att få till snart. Är sjukt nöjd över att knät känns så ok. Nu måste jag bara påminna mig själv om att stretcha!

Ska försöka komma ut på en lättare löprunda i morgon om kropp känns ok.

Men nu ska jag ta mina vattenflyllda öron och lägga mig;-))

Glöm inte att titta dig i spegeln och säg att du är snygg och stark!

//A







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar