lördag 1 februari 2014

Helgen som bara försvinner

Så är det allt jämt och denna helg är inget undantag.
Jag var lite orolig förra veckan att jag skulle åka på något skit i torsdags men syrketräningen gjorde väl att att skiten försvann:-) . knäppt konstigt kroppen känner sig ibland. I fredags blev det spinning med maken och passet var lika bra som vanligt.

Igår lördag blev skidåkningsdag. Det värsta med skidåkningen är att det tar sån jefla tid. Ja eftersom jag inte åker direkt snabbt. Jag tampas alltid med det dåliga samvetet när jag är borta hemifrån liksom . Glidet i plusgrader var sisådär, träligt och jag fick kämpa. På slutet blåste det fanimej motvind från alla håll. Så jag frös. Men 35 km blev det i alla fall. Och då var jag väl värd mina lördagsgodisnötter.

Tösen hade både fotbollsträning och kalas på Leos Lekland så det var ju ingen som hade saknat mig direkt;-). Idag är det fotbollsmatch i Enköping för tösen men just när det är simskola.
Det gör åxå att tösen åker med maken redan vid 13 tiden. Så då får jag ju hela två Tim för mig själv. Så jag tänkte faktiskt att jag åker till badet tidigare med löparkläderna och springer en vända innan simpasset;-) så på fm blir det till att fixa till så att middagen är klar att bara värma efter simningen.

Har lovat en tös lite åka i backen åxå så några vändor upp och ner blir det nog.

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar