onsdag 8 januari 2014

Virus?

Är det nått skit på gång? Hm river i bröstet och huvudvärk med en kropp som ropar "gå och lägg dig"  så det blir ingefärsvatten ikväll. Snälla kroppen jag är ju på G nu så håll emot! Nu visascoldzyme på tv reklamen mot virus. Kanske är bra att ha hemma.

Fredagsfys blev en löp tur med magdödare i junglegym.Tungt.
Lördagsfysen blev ett cykelpass på trainern.
Söndagspromenix med god vän förgyllde söndagen.(räknas som vila)
Måndag blev ett simpass på 1000 m ca. Varannan bröst varannan crawl, utan fenor. Så himla kul! Det går bättre och bättre. Sakta men det går. Kämpar med tekniken.

Tisdag, löptur 7 km som jag vågade lägga in lite backe i, fick lite känning i knät. Typiskt. Men ingen känning efter så det är ok. Junglegym med magdödare kördes åxå.
Onsdag. Numera legday. Hey träningsvärk. Idag fick A ett pass för henne att köra. Bygga ben och bålstabilitet och hon kommer bli snabb som en gasell:-)
Planerat, som brukar ändra sig;-)
Torsdag: plan är simpass och löpning. Om det inte blir värre i bröst/hals. Då blir det ofrivillig vila.
Fredag : cykel/spinning och rodd. Har jag tur och får plats på makens spinnpass så kanske det blir nya vårprogrammet med nya låtar.
Lördag: yoga (räknas som vila)
Söndag: löpning liiite längre men flackt är ordet.

Egentligen gillar jag inte att lägga en plan mer att jag har ett hum liksom. För det blir ALDRIG som jag tänkt mig. Mycket på jobbet, mycket efter jobbet, ja det gäller att tänka om fort ibland.

Blir det en extra vilodag så är det bara bra och inte så dumt alls faktiskt.
Kollar runt lite på att åka skidor lite spontant i helgen men det är inte lätt att hitta boende. Om snön kommer är jag övertygad om att suragolfbana kommer hålla samma kvalité som i Orsa så blir det inte skidresa så må det vara hänt. Men blir det snö till helgen så jeflars vad jag ska åka. Många mil kommer det att bli på kort tid om snön behagar komma.

Men nu, ingefärsthe...

//A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar