onsdag 15 januari 2014

Vilodag

Ett onödigt sattyg och nästan en svordom.

Men jag vet. Jag måste. Vänster knä, alltså inte det jag har problem med, lite löparknä tendens gjorde sig påmint igår, men idag är symptomen helt borta. Så med stretch och foamroller så motas Olle i grind.

Igår blev det en hel del simning på kursen. Så tokroligt ju. Bra sammansättning på kursdeltagare. Ytterligare en träningstokig tjej och även hon med klassikern som mål så vi hade ju en del att prata om:-)

Det blev ett styrkepass med två jobbatkompisar på lunchen åxå. Satte ihop ett snabb pass som de andra två körde. Jag bytte ut några övningar pga knät och körde inte så mycket armar med tanke på att jag skulle simma på kvällen. Tre block med 3-4 övningar i varje block med fokus på ben. Ett enklare och lättare pass men som räcker till gott och väl. På med vikt och kroppen säger hey!

Nu är jag ledig i två dagar och vi reser neråt i landet ett par dagar. Träningskläderna åker med eftersom det finns träningsmöjligheter på hotellet. Men när vi kommer hem blir det fullt ös på skidor nu när snön äntligen har kommit.

//A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar