fredag 28 december 2012

Träning träning träning

Ergo, lycka lycka, lycka!
Annandagen bestod av skidåkning i snudd på snöstorm. Värdelösa lösa spår men ändå kul. Jag och maken åkte på golfbanan i sura under tiden som barnen var hos mormor och morfar.

Det blev snudd på aktiv fick köra i totalt mörker men vi hann i mål och skrapade ihop 10 km i alla fall:-)

Härlig snöbild:-)

Igår torsdag blev det corestyrka på morgonen hemma och ett styrkepass med lite cardio på kvällen med Lotta, jätte kul! 

Idag hade jag riktigt tur med vädret, 5minus klarblå himmel, lite blåsigt...begav mig till mor och far i sura (bra med barnvakt). Nya spår på golfbanan som var underbara! 

Jag pluggade in ljudboken och körde...jisses, vilket glid, vilka spår! så roligt!och första milen gick i ett huj tyckte jag...men styrkepasset från igår gjorde sig påmint och den andra milen (det längsta jag har åkt är ju 10km innan) Den var tyngre och betydligt mycket saktare he he... Det blev lite pannben då ryggen sa ifrån, men har man bestämt sig för långpass så har man:-)

Som kvällspass blir det välbehövlig yoga och stretch:-) 

Just nu pågår i vm i att trycka i sig skitsaker fram till nyår:-( men snart är det över och karaktären kommer nog tillbaka...

//A












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar