tisdag 25 december 2012

Julen är överstökad:-)

Har haft en lugn och stressfri julafton:-) inte alltid man lyckats med det:-) barn och vuxna mycket nöjda över sina paket:-)

Inteotippat fick jag både buff, termomössa och ett vallajärn av tomten:-)

Efter två veckors av avsaknad av träning fullt ut så är det dax...

Dan före dan före doppardan fick jag till en mil på skidor med maken:-) efter en jefla nackspärr som hoppat på mig så var det lite surt men det gick...

Dan före dan fick det bli ca 5 km på skidor, tösen som var med tröttnade givetvis och vi fick köra vartannat varv i tempo medan den andra blev sysselsatta av tös som inte ville vara själv trots att hon såg oss hela tiden...gah!

Dopparedagen fick det bli 30 min hemmaträning med core medan maken fick ta skidorna på en tur:-)

Idag är det juldagen och min 10 dagars jullovsutmaning har börjat...
2 pass om dagen i 10 dagar.
Upplägg:Pass 1 ett för själen med löpning/yoga/skidor...det är bara att välja och vraka:-)
Pass 2 styka, antingen på gym eller hemmaträning med core.

Så idag fick det bli ett cirkelfys pass med 10 tappra själar på passet och efteråt blev det 30 min jogg på bandet...sen fyllde jag på med mat och ut i backen med barna... Så lite backintervaller upp och ner, upp och ner på det;-)
Yey!!

//A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar